vrijdag, augustus 18, 2006

Lionsclub Fourways

Gisteravond de eerste businessmeeting (in Nederland: huishoudelijke vergadering) van mijn toekomstige Lionsclub 'Fourways' bijgewoond. Alhoewel ik nog op de dag zelf gevraagd had of avondeten onderdeel uitmaakte van de bijeenkomst en mij verzekerd was dat aan jezelf werd overgelaten (bv uit werk direct naar de club), trof ik op de afgesproken aaanvangsttijd alle andere leden aan de maaltijd aan op de German countryclub, waar de vergaderingen worden gehouden. Nu is het aantal leden niet groot: 8 op dit moment, mij niet meegerekend. Dat is wel jammer. De bijeenkomst zelf was in een apart zaaltje, en de vergadering duurde van half acht tot kwart voor tien. Ondanks dat de club klein is wordt er het een en ander gedaan in uitvoerende zin: helpen bij een instelling voor gehandicapten, kinderen voorzien van brillen e.d. Ik heb me opgegeven zo nu en dan kinderen van school naar de opticien (optometrist) te halen en brengen. Verder zijn er veel plannen in voorbereidend stadium.
Ik heb het LC Woeren Castellum Laurum vaantje mogen overhandigen aan de president (onder applaus) en kreeg zelf prompt het Fourways vaantje. (foto komt nog).

Geen opmerkingen: