donderdag, augustus 31, 2006

Bose online

Gister. Na een flinke exercitie met een partij snoeren kon ik dan eindelijk weer genieten van de 6 speakers die mijn geluidsinstallatie completeren. Vooral omdat we eerst de hele (boeken)kast met achterwand klaar hadden voordat ik de snoeren erachter kon gaan wegstoppen deed me de das om. Alleen de snoeren van de twee achterste peakers moeten nu nog over het plafond geleid worden. De dunne draadjes van de alarminstallatie zijn overal met lijm bevestigd, dat zal me niet lukken met dit luidsprekersnoer.
Als referentie CD heb ik gisteravond 'The Dark Side of the Moon' gedraaid, en dat klonk heel gaaf. Voor wie de CD niet kent: http://utopia.knoware.nl/users/ptr/pfloyd/story/darkside.html

Marion heeft alle boeken ingeruimd, wat weer een extra 'thuis' gevoel geeft.

Geen opmerkingen: