zondag, juni 17, 2007

Een par 3 geslagen op de Kempton

Sinds twee weken loop ik op vrijdag met 3 andere kerels een complete 18 holes baan. Mijn mede Lions lid Solly heeft mij uitgenodigd mee te doen en beide keren heb ik enorm genoten van de natuur en de stevige wandeling.Nog niet zo van mijn eigen spel, want het is nog erg inconsequent. Gelukkig is Solly ook niet zo'n goede speler als de andere twee, zodat wij samen vaak achteraan lopen.
Afgelopen vrijdag sloeg ik voor het eerst een par 3, en de anderen inclusief de caddy feliciteerden me daarmee uitbundig. Ben benieuwd hoe snel ik weer een par sla. Baan: http://www.g-i.co.za/clubs/?c=316
Aanstaande vrijdag gaan we weer naar een andere baan. Wat dat betreft kan je hier in Gauteng je hart ophalen. Banen zat. Voor omgerekend een tientje Euro mag je de 18 holes lopen.

1 opmerking:

Thomas zei

even de website bekeken....blijkt het gewoon een midget golf baan te zijn! zo kan ik ook wel een par 3 slaan! ;)