zondag, november 05, 2006

Eten in Saigon


Doordat ik een tijdje geleden gelezen had in een kantenrubriek "Waar houdt u het meest van in Johannesburg qua mensen, uitgaansgelegenheid, restaurant", dat Saigon een favoriet restaurant was van een bekende TV persoonlijkheid, hebben we het zaterdagavond bezocht. Nou we waren niet teleurgesteld in de ambiance en het voedsel en als extra service voor de gasten komt een masseuse langs die voor een kleine bijdrage van 30 Rand je nek, bovenrug en bovenarmen een massage geeft. Gewoon je stoel even dwars zetten en ze begint. Marion had er wel oren naar, en toen het meisje vroeg of meneer ook wilde zei Marion heel snel: No thanks, voor ik kon reageren.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Marion had waarschijnlijk gezien dat het meisje bij de heren niet de nek masseert, maar plekken die meer dan 30 rand opleveren ......

Anoniem zei

Lijkt me wel iets aparts hebben, zo'n massage in een restaurant. Mochten we in december met elkaar een afspraak kunnen maken, kan ik echter niet garanderen dat we dit hier kunnen vinden!! Zou mij ook wel wat lijken