woensdag, oktober 25, 2006

Kort door de bocht

Was even met de polo een aangetekend stuk wezen ophalen bij het Postkantoor Rivonia en op de terugweg nam ik de bocht naar links te trak omdat een tegenligger aankwam; resultaat was dat de achterkant de stoep opschoot, weer de stoep af met een klap en ik het stuur nog maar net kon houden. snelheid wel laag gelukkig. Ik voelde al gauw de wagen een beetje trekken en wist het al: lekke band gereden. Omdat ik minder dan een km van de slagboom was onze straat in, besloot ik door te rijden en direct na de slagboom zette ik de auto stil. Wat zich toen ontrolde was hartverwamend. Zonder dat ik er om vroeg gingen twee mannen, waarvan eenvan ADT met het pistool op de borst mij helpen. Ik had amper tijd het instuctie boekje er bij te halen. Wisselen van band was zo gefixt, en ik heb nu een achterband met een flink gat op de wang. na de mannen een fooitje gegeven te hebben kon ik de laatste 300m naar beneden afleggen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goh....toch maar de 4x4 nemen voortaan? kan je rustig een stoepje meenemen ;)

Anoniem zei

Nu heb ik crediet opgebouwd, dus geen commentaar wanneer ik in de polo een deuk rij! Marion

Anoniem zei

durft ze wel van die afstand !
Theo