vrijdag, oktober 13, 2006

Eindelijk een abonnement op een mobieltje

Een pre-paid kaartje voor een mobieltje is overal te krijgen, maar een abonnement afsluiten is voor een buitenlander schier onmogelijk. Elke keer dat ik een winkel binnenstapte werd na invulling van alle formulieren gezegd dat ik even (15 minuten tot een dag) moest wachten op het kredietwaardigheids onderzoek. En elke keer was het resultaat: Negatief, u heeft geen krediet historie opgebouwd of woorden van gelijke strekking. Eindelijk vond ik dan gisteren iemand die wel begreep dat ik niet zo arm ben als eenn kerkrat en moeite heeft gedaan de organisatie te overeden mij aan te nemen als klant. Gelijk maar een telefoontje met fotoestel genomen, want ik ben nu ook de officiele Lions fotograaf. Hier de eerste telefoonfoto van Marion in de shop.

Geen opmerkingen: