maandag, juni 07, 2010

50 jaar Johannesburg North

Gister mocht ik ceremoniemeester zijn ter gelegenheid van de feestelijke lunch van lionsclub Johannesburg North.
Als zone chairperson ben ik nauw betrokken bij de club die sinds de dood vorig jaar juli van de secretaris/acting voorzitter en eigenlijk al lang daarvoor een vrij kwijnend bestaan leidt. Zodoende ben ik alle maaanden een soort interim voorzitter geweest tijdens de huishuidelijke vergaderingen. Nu is er weer een bestuur, een nieuw lid is gister geinstalleerd en zo hoop ik dat ze een goede doorstart maken. Als dank voor mijn verdiensten kreeg ik een balpen met inscriptie overhandigd, geweldig dat het zo gewaardeerd wordt.

Als ceremoniemeester moet je je hier trouwens houden aan een strict protocol. De volgorde van sprekers is erg belangrijk, de tafelschikking staat vast en een aantal toasts (op Za, op LCI) is ook een vast programma onderdeel. Aan de andere kant maakt dat het ook weer gemakkelijk.

De verjaardagstaart:

George spreekt namens district 410B de inkomend president toe.

De nieuwe President Greg krijgt het charter overhandigd.

Geen opmerkingen: