maandag, augustus 10, 2009

Walk the Talk

Zondag 26 juli hebben we weer geholpen bij het begeleiden van het jaarlijkse 'Walk the Talk' evenement. Dit jaar waren er 50.000 deelnemers, wat als maximum gesteld is door de organisatie. Prachtig zonnig weer en een aangename wandel temperatuur. Omdat ik niet bij de voorbereidende bespreking was (en wellicht ook omdat ik vorig jaar bij de langste afstand (30km) een verkeerde weg was ingeslagen), mocht ik nu bij de 8km tocht voorop rijden. Deze tocht start om 9.00 uur, maar ik was al tegen zeven bij het parcours. Mocht ik van de politie niet meer door de afzetting naar de plaats waar de begeleidings auto klaar stond. Ik moest maar even omrijden, en ja, dan weet je het ook niet meer in het grote Johannesburg. Kwam tenslotte terecht in een file met al de mensen die om 9.00 uur zouden meelopen. Heb toen bij een andere afzetting net zolang gesoebat dat ik er toch doorkwam. Afijn, was toch om 8.00 uur op de bestemde plek en kon mijn auto VOOR de menigte startklaar zetten.

Geen opmerkingen: