maandag, november 13, 2006

File leed in Nederland


Vandaag heeft het hier heel veel geregend, het zwembad loopt over ! Een beetje spooky foto laat zien dat de damp uit het zwembad opstijgt omdat het zwembad water een hogere temperatuur heeft dan de buitenlucht (wie een betere uitleg heeft laat het me weten)

Maar via www.geenstijl.nl even de reacties gepijld op het bericht dat het in Nederland ook raak was: 600km om 9.00 uur. brr.
Voor een van de mensen die op het item 'Een donkerbruine maandag' reageerden zijn bestuurders van Audi's en BMW verdacht en omdat ik beide merken heb bereden onthoud ik u het stukje niet:
"Quote: Rotterdam viel wel mee vanochtend. Ik was verbaasd om te horen over die zeshonderd km want ik reed over de brienenoordbrug om kwart over 8 en er was niets aan de hand. Behalve natuurlijk die paar kut vrachtwagens en enkele simpele BMW/ Audi proleten die altijd, alsof het een ingebouwde afwijking is, als allerlaatste invoegen om zo de boel nodeloos op te houden. Dit zijn altijd dezelfde types trouwens. ze lijken zelfs op elkaar omdat ze zich de wet volledig voor laten schrijven door de reclamewereld. Het mooist vind ik wanneer ze zo'n telefoon als een hoorapparaat op hun oorschelp hebben geklemd en dan denken hip te zijn. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden met zo'n ding maar zij denken er sneller een wijf mee aan de haak te slaan, hoe simpel. "Unquote"


Gerard

Geen opmerkingen: