donderdag, juni 10, 2010

Training Nederlands elftal

Woensdag 9 juni training Nederlands elftal bijgewoond. Eerst naar een verzamelplaats waar de kinderen van de Nederlandse school werden opghehaald. (Bedankt Dirk voor email). Toen met wat mensen daar gesproken om erachter te komen waar ze nou precies speelden. Aha, East Campus van Wits University. Dat in mijn NUVI gestopt en er naar toe gereden. Heerlijke atmosfeer daar, paar duizend mensen met erg veel vuvuzela's. Ik ging zitten tussen een groepje uitbundig oranje geklede mensen en bleek het de ambassade staf te zijn! Keurige dames en heren hoor, maar de meeste herkenden slecht een of twee spelers. Wel wisten ze dat Wesley jarig was en we hebben hem toegezongen. Ik deed ook mee, want een camera van Hart voor Nederland stond op ons gericht. Voor mijn doen ontzettend veel foto's gemaakt, uiteraard het meest van Dirk en Robin. Ook zag ik op het eind zowaar John Metgod het veld afkomen, wist niet dat hij in de staf van Oranje zat. Hier mijn mooiste foto, alle spelers komen het veld afsjokken.

Geen opmerkingen: