maandag, mei 05, 2008

Duikcursus

Guinjata resort is vooral in trek bij duikers. Iedere avond om 6 uur is er een bijeenkomst waar de divemaster van Guinjata met alle belangstellenden bespreekt waar er de volgende dag gedoken wordt. Op maandag avond 14 April zaten er zo'n twintig man in de bespreking, ervaren duikers die afdalingen van 20 of meer meter willen maken, waarbij hier het meest populair het reef opzoeken waar de Manta ray is.

Jammer voor Mark, maar hij mag maar tot 12 meter en kon zo niet meedoen met de grote jongens. Rachel en ik hebben ons voor de introductie cursus aangemeld, dinsdag in het zwembad oefenen met de apparatuur en woensdag een duik in zee, vanaf de boot. Voor Rachel was het een mooie ervaring. Voor Mark was de duik een fluitje van een cent. Voor mij niet. Eerst kon ik niet afdalen, daarna waarschijnlijk te snel waardoor mijn trommelvliezen zeer deden en ik weer naar boven wou. Ik was dus snel klaar met het duikavontuur. Nooit gedoken is altijd mis zullen we maar zeggen. Hier Rachel en ik tijdens de briefing.

Geen opmerkingen: